Saat bahagia bergelar Raja Sehari...

Monday, March 30, 2009

Tahniah .untuk ejai..........












Kejayaan adikku iaitu MOHD FAIZAL dinaikkan pangkat menjadi supervisor. setelah beberapa bulan bergelumang dalam bidang offshore di VIETNAM. Sekalung tahniah dari aku dan family, emak dan adik-beradik untuk ejai. muda-mudahan Allah sentiasa melimpahkan kita sekeluarga dengan rezeki yang tak putus-putus. Untuk meraikan kejayaannya, dia telah mengajak kami satu family makan besar di senibong. heheheheh puas jugaklah aku makan ketam dan ikan siakap tuh.. nyum nyum nyum.. terima kasih ejai. Semoga Allah jua yang membalas jasa ejai dan ekin. ..lepas nih bolehlah dekat2 ngan ekin tuh, kesian asyik kena tinggal jek ... huhuhuhhu.
Selepas maghrib, kami terus berangkat ke senibong... rindu gaks kat adik sorang aku nih, maklumlah keje di Vietnam tuh bukan selalu jumpa, memang aku lama kenal ngan ejai nih, maklumlah dalam adik beradik dialah anak kedua lelaki.. ( aku yang pertama ) . kira aku kan abang, kecik2 dulu selalu gak raging2 dia huhuhuh ( jgn mare yer ejai ). Memang best malam tuh, cuaca pun agak baik.... semoga ia juga menjadi iltizam untuk adik-adiku yang lain dan juga untuk anak-anakku.















selepas malam gemilang tuh, aku satu family dan asniwati satu family kami sempat menyinggahkan diri di funfair seri alam. Memang seronok bermain di sana . maklumlah dah lama aku tak ke funfair.. lihat sahajalah keletah anak-anakku , tak sabar masing-masing dan bersama sepupunya untuk bermain di situ....satu aktiviti yang aku takleh lupakan ketika membiarkan afiq dan azim bersama abby dan zulfan bermain roller coaster. kecut jugak perut kami sebab kami tak naik bersama, biarkan sahaja mereka bermain sebab kupon tak cukup ... hehehhe. nasib baik takde pape. takut-takut kalo dia terjun jek dari roller coaster tuh .... hehehehhe

5 comments:

  1. emmm... lain kali beringatlah sayang...jgn ikut jer kata2 anak...mama x nak apa2 x baik pd anak kita...pas nie.. jgn kasi lagi ah naik tu.. bahaya.. mak tau mesti membebel...ok?...Eh.. masa tu hanya Tuhan yang maha esa jer tahu perasaan ibu yg mengandungkan mereka...uwah...wa...wa...(kecut perut nie.. lebih kecut dari asam kecut tau!...)

    ReplyDelete
  2. apa pun syukur Allah selamatkan mereka...( Nie pun peringatan... )Lain kali..'no way!...'...
    terima kasih ya Allah selamatkan Anak2ku...

    ReplyDelete
  3. Hehehe.....sabar As...sabar... tapi kalau Kak Long mau tak naik angin...silap2 haribulan bukan naik angin jer...ribut, puting beliung pun ada gak...hehe.... Tahniah buat Jai, nanti bolehlag gi honeymoon ke sini, aritu gi Pahang tak best, tengah banjir...... Apa-apapun..uwaaaaaaa jelesnya korang makan kat Senibong (tingat Azi hilang dulu)

    ReplyDelete
  4. oh.. sudah tentu.. itulah yg menjadi "topik" mlm tue...teringat kata2 abby coz mereka main bersama waktu tu...
    Nie pun..mlm tadi bwk mak dll lalu depan funfair then citerlah kejadian nie..emm, apalagi mak pun bersuaralah....mana tak nye dibiarkan anak main roller coaster..pernah ke org buat.. he he he....
    x pe.. ia hanya menjadi kenangan yg tak dpt dilupakan buat kami sekeluarga....

    ReplyDelete
  5. hehehe.. anakk papa kan hero2 ..huhuhhuhu uwekkkk

    ReplyDelete